تلفن

پرسش های متداول

در این بخش به پرسش های متداول شما عزیزان پاسخ خواهیم گفت:

1- آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز فراهم است، ولی سفارشاتی که بعد از ساعت 18 ثبت می شوند در روز کاری بعد و با اولویت نسبت به کالاهای ثبت شده ی دیگر پردازش و ارسال خواهند شد.

2- آیا می توانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش با تماس و هماهنگی با تلفن پشتیبانی فراهم است.

3- سفارش از چه طریقی ارسال می شود؟

سفارشات شما عزیزان از طریق پست پیشتاز و در سراسر کشور قابل دریافت خواهد بود.

4- هزینه ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به اندازه ی متفاوت کالاهای دیجیتال تولیدی، هزینه ی ارسال پستی به سراسر کشور بصورت متفاوت محاسبه و در زمان سفارش کالا به فاکتور اضافه می گردد.